پیام نور سوال

دانلود نمونه سوالات پیام نور

پیام نور سوال

دانلود نمونه سوالات پیام نور

پیام نور سوال

دانلود نمونه سوالات طبقه بندی شده پیام نور با سرعت بالا
پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal


برگزاری همایش ایده شو در دانشگاه پیام نور هرمزگان

دکتر صمد حمزه ئی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در همایش ایده شو گفت:88 ایده در این همایش دریافت شده است که 14 ایده برتر توسط داوران انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان افزود:برای انتخاب ایده،شاخص نو بودن ایده و مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی و قابلیت اجرایی مد نظر بوده است.

دکتر حمزه ئی با اشاره به کارآفرینی و نسل سوم دانشگاهها اظهار داشت:دانشجویان باید برای شغل آینده ی خود تخصص و مهارت لازم را فراگیرند که دیگر نیاز به استخدام در ادارات دولتی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بازار آینده حر کت به سمت فن آوری و تکنولوژی می باشد و مشاغل از حالت سنتی به سمت مدرن تغییر خواهد کرد و کسی در این بازار موفق خواهد بود که مهارت و تخصص لازم را داشته باشد.

دکتر حمزه ئی افزود: دانشجویان باید یک بخشی از وقت خود را در صرف یادگیری مهارت های کار آفرینی نمایند تا بتوانند اشتغال و آینده ی خود را تضمین کنند.

گفتنی است مراسم ایده شو با حضور پرشور دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در مرکز بندرعباس برگزار شد و از بین این 14 ایده به سه ایده برتر جوایز تعلق گرفت.

میلاد شرفی ایده پاک کننده کف کفش خودکار نفر اول ، بهاره داوود پور ایده بستنی عرقیجات سنتی نفر دوم و مرضیه امیری ایده خانه فرهنگ هرمزگان به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • پیام نور سوال