پیام نور سوال

دانلود نمونه سوالات پیام نور

پیام نور سوال

دانلود نمونه سوالات پیام نور

پیام نور سوال

دانلود نمونه سوالات طبقه بندی شده پیام نور با سرعت بالا
پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal


برگزاری آیین اختتامیه سلسله یادواره های 175 شهید غواص در دانشگاه پیام نور خوزستان

آئین اختتامیه سلسله یادواره‌های 175 شهید غواص، با تجلیل از خانواده شهدای غواص و مدافع حرم در دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار شد.

دکتر کریم نجفی‌ برزگر معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار کرد: خلوص در عبادت و نیت در همه ابعاد زندگی امام راحل (ره) وجود داشت و همین امر موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و فرزندان انقلاب نیز با دست کشیدن از دنیای مادی و نثار جان خود این پیروزی شیرین را تقدیم ملت ایران کردند.

دکتر نجفی برزگر با بیان این‌که آینده انقلاب اسلامی نیز با تمسک به شهیدان رقم می خورد، افزود: ثبات انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور با الگو گرفتن از شهدا میسر میشود.

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان نیز در این مراسم مهم‌ترین امر در نزدیک‌شدن عمل نوجوانان و جوانان به رویکرد شهدا را عبادت و خلوص اعمال دانست و افزود: شهدا با رضایت‌مندی تمام جان خود را به خداوند تقدیم کردند. آن‌ها به دنبال ساختن کشور بودند و با رفتنشان با همه ما اتمام حجت کردند و نباید رسم آن‌ها را از یاد ببریم بلکه باید پیرو عملی سیره آن‌ها باشیم.

این مراسم با حضور مسئولان کشوری دانشگاه پیام نور و مسئولان استانی و آیات عظام سید محمدعلی موسوی جزایری و سید علی شفیعی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همراه بود.

همچنین در اختتامیه این سلسله یادواره‌ها از خانواده‌های غواصان شهید بایمانی‌نژاد، منوچهر تنگسیری، عیسی جابری و علی نبوی تجلیل شد. در این مراسم احمد حیاری مدافع حرم اهل‌بیت(ع) دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز شوش و جانباز مدافع حرم حضرت زینب(س) سید حسن موسوی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

  • ۹۵/۰۲/۱۷
  • پیام نور سوال